söndag 25 oktober 2009

Hoppa


Dags att summera de senaste dagarna.
Vi var barnvakter i torsdags, något som alltid
är roligt. Smilla var i högform dock lite trött
då klockan började närma sig John Blund.
Tydligast är när hon ska bestämma TV:
-Ja sa titta mitt pjogram.
Nä, säger Noy. Jag ska titta på "satoo" (buddha-tv)
-Neeejjj, ja sa titta mitt pjogjamm ha mamma sagt!!

Va roliga de är de där två.....

Jag jobbade över fredag kväll och lördag morgon :(
Inte så kul men det funkade bra och inget som jäklades.
Idag har jag mest haft Huvve´värk (migrän)
Var på massage i fredags och då brukar det bli
lite jobbigt efter. Var ganska knöligt i mina små
muskler.
Jag är så lyckligt lottad att Noy kan ge mig
massage, så hon har hjälpt mig idag och nu har värken släppt.

Ronny har sökt och kommit in på skola i Thailand.
Så han åker iväg i januari för att plugga Thai i 10 månader.
Inget dåligt ställe han åker till heller : Koh Lanta
Det är bra för honom, hoppas att han blir lite vuxnare av det.

3 kommentarer:

  1. Haha, ja man får tjata och tjata så man blir trött på sig själv ibland. Men det är väl så, en period de flesta går igenom då ALLT ska pillas på och undersökas. Och Smilla kom ju över den så då gör väl William det med, och vi har som tur är inga fiskar, haha. Kul för Ronny, skola i Thailand, så häftigt!

    SvaraRadera
  2. Haha..härligt foto på Smilla! Kul för Ronny att han kommit in!

    SvaraRadera
  3. usch vad tråkigt att vara själv så länge, men kul för henne att hon fick tag i billiga biljetter och kan fixa tänderna billigt också! =) Hoppas du hittar på något att fördriva tiden med ! =D

    SvaraRadera