fredag 16 oktober 2009

Fredagsmys

Äntligen hemma !
Jobbade till 20.00 idag.
Var ganska tomt i verkstaden på jobbet. Efter att företaget flyttat
runt på personal så är det bara 3 personer kvar på helgskiftet.
Sedan var det 1 kille till som jobbade över.
Jag han iallafall göra 3 olika detaljer till det nya projektet.
Kan tyvärr inte tala om vad det är för något, då det har med patent
att göra. (om jag talar om vad det är, måste jag tysta er för gott
och ni är ju så många) :P

I morgon ska vi vara barnvakter (buskompisar) åt Smilla.
Ska bli roligt. Jag ser redan fram mot att bygga koja och lysa
med ficklampa.

1 kommentar:

  1. vad jobbigt att behöva jobba sent på en fredag. Jaaaa jag minns att jag hade nåt för mig med att sno plånböcker (av alla grejer) av folk hit och dit...så hemskt pinsamt. För dig också...tss tss...jag är en hemsk människa.

    SvaraRadera